Зчеплення Євро 3,4 інтегрального типу. Особливості конструкції та застосування.
При розпочатому в 2007 році виробництві силових агрегатів типу ЯМЗ-656, 658, було впроваджено використання видозміненої конструкції муфти вимкнення зчеплення інтегрального типу (Фото 4). Водночас змінилась конструкція з’єднання муфти зчеплення з пелюстками діафрагменної пружини. В зміненій муфті зчеплення використовується спеціальний шариковий підшипник. Основною особливістю нової муфти (1840.1601180) є відсутність необхідності змащення та спрощена конструкція кріплення до диску натискного. З вересня 2008р. всі агрегати стандарту Євро-3, а згодом Євро-4, виробництва ЯМЗ, що поставлялися на конвеєр МАЗ, комплектувалися зчепленням інтегрального типу.
Основні відмінності муфт вимкнення зчеплення
184.1601180 1840.1601180
Рисунок 1. Муфта виключення зчеплення 184(183).1601180 1 - кільце упорне (184.1601120); 2 - кільце виключення зчеплення (182.1601198-10); 3 - кільце замкове (182.1601183); 4 - шайба пружинная (182.1601273); 5 - кільце стопорне (182.1601275); 6 - пелюстки діафрагменної пружини. |
Рисунок 2. Муфта виключення зчеплення інтегрального типу 1840 1 - кільце упорне (184.1601120-71); 2 - кільце виключення зчеплення (183.1601198-90); 3 - шайба пружинна упорного кільця (184.1601273-71); 4 - муфта виключення зчеплен. в зборі (1840.1601180); 5 - втулка корпуса муфты; 6 - пелюстки діафрагменної пружини. |
ВАЖЛИВО: муфти зчеплення НЕ ВЗАЄМОЗАМІННІ.
- диск натискний 184.1601090;
- вилку вимкнення зчеплення 184.1601215;
- муфта 184.1601180.
- пружина відтяжна 182.1601188;
- скоба пружини 182.1601190;
- шланг змащення муфти зчеплення 236-1601230.
Увага: для даної заміни необхідно також механічне доопрацювання картера зчеплення для установки шлангу змащення муфти зчеплення, або ж заміна самого картера 238-1601010-Б на 238-1601015-В.
- диск натискний 184.1601090-05 (без упорного кільця);
- вилку вимкнення зчеплення 1840.1601215;
- муфта 1840.1601180;
- кільце упорне 184.1601120-71 (рис.1);
- кільце стопорне виключення зчеплення 183.1601198-90;
- шайба пружинна 184.1601273-71.
Зчеплення інтегрального типу на автомобільній техніці використовуються в двох варіантах 184-15 та 183-15 і складається з наступних деталей:
1. Диск натискний 184.1601090-05(Фото 1) та 183.1601090-05 відрізняються товщиною пружини - 5,45мм (№ пруж. 184.1601115) та 5мм (№ пруж. 182.1601115) відповідно. Кільце упорне 184.1601120-71 (рис.2) в комплектацію диска НЕ ВХОДИТЬ!
Фото 1
2. Диск ведений 182.1601160-10 (50,95 мм) та 184.1601130-10 (50,95 мм) (Фото 2). Обидва диски під посилений диск Ø50,95мм. Різниця – відсутність, у 182-го диска, пружин демпфера внутрішніх 184.1601151 в кількості 8шт.
Фото 2
3. Вилка вимкнення муфти зчеплення 1840.1601203 (Фото 3) та 1830.1601203. Основні відмінності 1830 від 1840 – діаметр під вал зчеплення 28мм і 32мм відповідно.
Фото 3
Увага ! Основна відмінність вилок старого зразка 183,184 від від вилок 1830,1840 - ширина між робочими важелями яка складає 120мм та 135мм відповідно.
4. Муфта вимкнення зчеплення 1840.1601180 . Встановлюється як на 183-15 так і на 184-15.
Фото 4
1 - кільце упорне (184.1601120-71);
2 - кільце виключення зчеплення (183.1601198-90);
3 - шайба пружинна упорного кільця (184.1601273-71).
Консультанти ТОВ «ТД Чорметремонт» завжди готові надати Вам необхідну інформацію про ціну та наявність на складі підприємства вищенаведених деталей для ефективного проведення ремонту Вашої техніки.
З повагою та надією про взаємовигідну співпрацю!
Технічний експерт ТОВ «Чорметремонт» Клімішин Олег
м. (066) 754-88-58