Зчеплення Євро 3,4 інтегрального типу. Особливості конструкції та застосування.

Зчеплення Євро 3,4 інтегрального типу. Особливості конструкції та застосування.

     При розпочатому в 2007 році виробництві силових агрегатів типу ЯМЗ-656, 658, було впроваджено використання видозміненої конструкції муфти вимкнення зчеплення інтегрального типу (Фото 4). Водночас змінилась конструкція з’єднання муфти зчеплення з пелюстками діафрагменної пружини. В зміненій муфті зчеплення використовується спеціальний шариковий підшипник. Основною особливістю нової муфти (1840.1601180) є відсутність необхідності змащення та спрощена конструкція кріплення до диску натискного. З вересня 2008р. всі агрегати стандарту Євро-3, а згодом Євро-4, виробництва ЯМЗ, що поставлялися на конвеєр МАЗ, комплектувалися зчепленням інтегрального типу.

Основні відмінності муфт вимкнення зчеплення 

184.1601180                                                   1840.1601180

3_1.jpg

                                 Рисунок 1.
Муфта виключення зчеплення 184(183).1601180
1 - кільце упорне (184.1601120);
2 - кільце виключення зчеплення (182.1601198-10);
3 - кільце замкове (182.1601183);
4 - шайба пружинная (182.1601273);
5 - кільце стопорне (182.1601275);
6 - пелюстки діафрагменної пружини.
                                     Рисунок 2.
Муфта виключення зчеплення інтегрального типу 1840
1 - кільце упорне (184.1601120-71);
2 - кільце виключення зчеплення (183.1601198-90);
3 - шайба пружинна упорного кільця (184.1601273-71);
4 - муфта виключення зчеплен. в зборі (1840.1601180);
5 - втулка корпуса муфты;
6 - пелюстки діафрагменної пружини.

ВАЖЛИВО: муфти зчеплення НЕ ВЗАЄМОЗАМІННІ.

      Заміна муфти 1840 на 184-та можлива лише при заміні усіх суміжних деталей, а саме:
- диск натискний 184.1601090;
- вилку вимкнення зчеплення 184.1601215;
- муфта 184.1601180.
- пружина відтяжна 182.1601188;
- скоба пружини 182.1601190;
- шланг змащення муфти зчеплення 236-1601230.

Увага: для даної заміни необхідно також механічне доопрацювання картера зчеплення для установки шлангу змащення муфти зчеплення, або ж заміна самого картера 238-1601010-Б на 238-1601015-В.

     Відповідно заміна 184 на 1840 також можлива при наявності наступних деталей:
- диск натискний 184.1601090-05 (без упорного кільця);
- вилку вимкнення зчеплення 1840.1601215;
- муфта 1840.1601180;
- кільце упорне 184.1601120-71 (рис.1);
- кільце стопорне виключення зчеплення 183.1601198-90;
- шайба пружинна 184.1601273-71.

     Зчеплення інтегрального типу на автомобільній техніці використовуються в двох варіантах 184-15 та 183-15 і складається з наступних деталей:
     1. Диск натискний 184.1601090-05(Фото 1) та 183.1601090-05 відрізняються товщиною пружини - 5,45мм (№ пруж. 184.1601115) та 5мм (№ пруж. 182.1601115) відповідно. Кільце упорне 184.1601120-71 (рис.2) в комплектацію диска НЕ ВХОДИТЬ!
                                                                                                                                                                            Фото 1
3_2.jpg

2. Диск ведений 182.1601160-10 (50,95 мм) та 184.1601130-10 (50,95 мм) (Фото 2). Обидва диски під посилений диск Ø50,95мм. Різниця – відсутність, у 182-го диска, пружин демпфера внутрішніх 184.1601151 в кількості 8шт.
                                                                                                                                                                           Фото 2
3_3.jpg

3. Вилка вимкнення муфти зчеплення 1840.1601203 (Фото 3) та 1830.1601203. Основні відмінності 1830 від 1840 – діаметр під вал зчеплення 28мм і 32мм відповідно.
                                                                                                                                                                           Фото 3
3_4.jpg

Увага ! Основна відмінність вилок старого зразка 183,184 від від вилок 1830,1840 - ширина між робочими важелями яка складає 120мм та 135мм відповідно.

4. Муфта вимкнення зчеплення 1840.1601180 . Встановлюється як на 183-15 так і на 184-15.
                                                                                                                                                           Фото 4
3_5.jpg

      Для монтажу та фіксації муфти на «корзину» необхідні наступні деталі (див. рис2):
1 - кільце упорне (184.1601120-71);
2 - кільце виключення зчеплення (183.1601198-90);
3 - шайба пружинна упорного кільця (184.1601273-71).

      Консультанти ТОВ «ТД Чорметремонт» завжди готові надати Вам необхідну інформацію про ціну та наявність на складі підприємства вищенаведених деталей для ефективного проведення ремонту Вашої техніки.

З повагою та надією про взаємовигідну співпрацю!
Технічний експерт ТОВ «Чорметремонт»                                                 Клімішин Олег
м. (066) 754-88-58

Повернення до списку