Особливості експлуатації та ремонту беззазорного буксирного прибору 5336!

Особливості експлуатації та ремонту беззазорного буксирного прибору 5336!

В процесі експлуатації бортових та самоскидних автопоїздів, в Україні це як правило 53366+8378, 6303+8378, 630305+8378, 551608+856102 та найбільш популярний зерновоз 650108+856103 (Фото 1), настає необхідність ремонту чи заміни вузла що забезпечує ефективну експлуатацію причепа в складі автопоїзда, а саме «євросцепки» чи , по-літературному, приладу буксирного 5336 (Рис. 1).

Фото 1

Рис.1

При русі автомобіля з причепом даний вузол піддається серйозним навантаженням особливо якщо експлуатація авто відбувається з явним перевищенням допустимого навантаження на вісь, що в наш час часто-густо є нормою. В свою чергу це призводить до скорочення ресурсу роботи прибору. З’являється підвищений люфт, виникають складності з фіксацією петлі в приборі, при троганні та гальмуванні авто відчуваюся додаткові удари.

Складність ремонту прибору зумовлена відсутністю на ринку, як України так і Білорусі та Росії, основних робочих елементів (Рис.1, Поз.1,10,18,17,9,22,5,23). При виходу з ладу таких деталей як стержень та вилка (Рис. 1. п.1 та відповідно), як правило необхідно проводити заміну самого прибору (12-та комплектація, Фото 2).

Фото 2

Для ремонту ж самої «ловушки» необхідна заміна наступних деталей:

Втулкаверхня 5336-2707236-10 (Рис.1, п.17)

Втулка нижня 5336-2707237-10 (Рис.1, п.9)

Для Палець прибору буксирного 5336-2707238-10 (Рис.1, п.18)

Палець поперечний (вісь) прибору буксирного 5336-2707274 (Рис.1, п.22)

сьогоднішній день повноцінний комплект вищенаведених деталей ТМ КСМ (Фото 3), включаючи гайку та шплінт, можна замовити у ТОВ «ТД Чорметремон» під артикулом 5336-2707200 (Р/к приладу буксирного ).

Фото 3

Даний комплект виготовлений згідно ТУ заводу виробника на промислових потужностях в м. Дніпро.

Палець поперечний (вісь) прибору буксирного 5336-2707274 (Рис.1, п.22) існує у двох варіантах, а саме діаметром 48мм та 50мм. Визначити яка вісь потрібна для ремонту з допомогою каталогу доволі складно, а скоріше всього неможливо, бо така інформація просто відсутня у доступних каталогах та Інтернеті. Отже об’єктивну інформацію про деталі які необхідні для ремонту можна отримати після детальної дефекації прибору.

Деталі котрі потребують більш частішої заміни це буфер 5336-2707284 (Рис.1, п.5) та буфер 5336-2707218 (Рис.1, п.23), оскільки є гумово-технічними виробами та виконують роль амортизаторів.

Підсумовуючи робимо висновок , що при вчасній профілактиці приладу буксирного, власник автомобільної техніки, де присутній даний вузол, може зекономити значні кошти, оскільки на сьогоднішній день заміна приладу в зборі Складає приблизно від 13000* до 16000* гривень (в залежності від комплектації), а «капремонт» прибору, використовуючи деталі наведеного р/к, не перевищить і 1500 грн*. включаючи послуги слюсаря.

Ціни на деталі наведені в статті на основі прасу ТД Чорметремонт від 29.07.2017

Клімішин О. 30.07.2017

Повернення до списку