Заміна теплообмінника пластинчастого типу на трубчатий (двигуни ЯМЗ V6 та V8 на МАЗ).

Заміна теплообмінника пластинчастого типу на трубчатий (двигуни ЯМЗ V6 та V8 на МАЗ).

      З 2008 року в зв’язку з високим рівнем дефектності на V-подібних двигунах ЯМЗ припинено встановлення теплообмінників пластинчатого типу в-во Автодизель, а для комплектації агрегатів використовують РМТ (рідинно-масляний теплообмінник) трубчатого типу.
      Оскільки двигунів з пластинчатим ЖМТ було випущено не мало (це майже всі агрегати екологічного стандарту Євро 1 та Євро 2, 2001-2008р.в.), то навіть станом на сьогоднішній день проблема заміни теплообмінника є, як кажуть, «на слуху». Хтось до цього питання не приходив по причині малого ресурсу техніки (як правило на автомобілях з цією проблемою зустрічаються після 200тис. км пробігу), хтось не перестає змінювати час від часу самі елементи, аргументуючи це всім знайомою фразою - «таке як було, таке і буду ставити» чи «як конструктора задумали , так і повинно бути», але оскільки сам завод признав недосконалість конструкції РМТ такого типу, то рано чи пізно автомобілісти приходять до розуміння того, що заміну даного вузла необхідно все ж таки робити. Тим більше, що з практики заміну елементів в пластинчатому ЖМТ рекомендують робити в парі (на V8), тобто при виході з ладу одного елемента - міняти обидва, а це у фінансовому плані складатиме 70-80% вартості РМТ трубчатого типу, який є значно надійнішим та простішим у експлуатації. Також варто взяти до уваги той факт, що на ринку запчастин, на сьогодні, є великою проблемою деталі пластинчастого РМТ (патрубки, корпус, кришки, плита, елементи на 12 ребер) за виключенням хіба-що елементів 238Б.

Отже, заміна ЖМТ на ЯМЗ 6V:
Установка РМТ пластинчастого типу

4_1.jpg

Установка РМТ трубчатого типу

4_2.jpg


Для установки трубчатого теплообмінника (замість пластинчастого) на двигунах ЯМЗ 236 необхідно наступні деталі:
 
1. Теплообмінник 7601.1013600
4_3.jpg

2. Патрубок відвідний 7601.1013732 (7601.1013734)
4_4.jpg

УВАГА!!!

Комплектації теплообмінників для МАЗ:
7601.1013600, (-02)           – з алюмінієвою кришкою, для 6V;
7601.1013600-03               – з пластмасовою кришкою для 6V ;
7511.1013600                     – з алюмінієвою кришкою, для 8V;
7511.1013600-02                – з пластмасовою кришкою 8V.

Комплектації теплообмінників для УРАЛ (не взаємозамінні з комплект. для МАЗ):
7601.1013600-12 – з алюмінієвою кришкою;
7601.1013600-13 – з пластмасовою кришкою.

Патрубки які використовуються для ЖМТ на УРАЛ:
Пластинчастий РМТ - Патрубок підвідний 238БЕ-1013724
                                      - Патрубок відвідний 236Н-1013732-А
Трубчатий ЖМТ - Патрубок підвідний 7601.1013724
                             - Патрубок відвідний 7601.1013732 (7601.1013734)

Заміна РМТ на ЯМЗ 8V:       
Теплообмінник 7511.1013600(-02) – 1шт
Патрубок відвідний 7511.1013734 – 1 шт

Додатково:
      Для з’єднання патрубків та корпусу теплообмінників рекомендується використовувати силіконові патрубки в-ва ГК «ХОРС» (238Б-1013740) в кількості 2шт, а також болти М12х1,25-6gх95 в кількості 4шт для кріплення до блоку двигуна (для пластинчастого використовували М12х60х1,25).

      Консультанти ТОВ «ТД Чорметремонт» завжди готові надати Вам необхідну інформацію про ціну та наявність на складі підприємства вищенаведених деталей для ефективного проведення ремонту Вашої техніки.

З повагою та надією про взаємовигідну співпрацю!
Технічний експерт ТОВ «Чорметремонт»                                                                        Клімішин Олег
м. (066) 754-88-58

Повернення до списку